• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BOND - KLOCKAN 2015? 007

pnt

Rolex
2-Faktor
Andrew Scott kommer passa jäkligt bra som villain om det ryktet stämmer. Klockan blir säkert en limiterad PO i vanlig ordning :)
 

hollow123

Rolex
1366724910-3385.jpg


Hoppas hoppas :nailbiting:
Perfekt med kronograf för att kunna ta tid på olika fräsiga agentuppdrag
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Löjligt med bond-klockor, finns tillräckligt med ex Speedmaster som är limiterade hit & dit. Sen ska det börjas med POn och göra olika versioner hejsvejs. Mjölka fan inte ut något mer nu Omega..

Enda lyckade är Omega AT Skyfall, ha den nästa film också = succé.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Pratade med snubben som sitter i kassan på den lokala ICA butiken här i byggda, han hade hört fån sin plastmorsas väninna, vars son har en polare som jobbar som golvläggare åt ett företag i sthlm, det företaget han jobbar för, hade varit ute i dom finare kvarteren, där bodde en tjej, som jobbar som sekreterare till en snubbe, som håller på att pula i filmbranschen med lite av varje. Han hade i vilket fall som helst hört att, Sjöö Sanström kunde vara aktuellt, det är vad jag har hört av snubben i kassan iaf . Känner dock inte snubben, han såg att jag hade min Rolle på armen för någon dag sedan och sa att han gillar den, sen kallpratade vi lite medans han slog in varorna ;). Kan tyvärr inte säga något mer, då jag lovade snubben i kassan att inte föra något vidare, men jag gör ett litet undantag för klocksnack, OK :D.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Pratade med snubben som sitter i kassan på den lokala ICA butiken här i byggda, han hade hört fån sin plastmorsas väninna, vars son har en polare som jobbar som golvläggare åt ett företag i sthlm, det företaget han jobbar för, hade varit ute i dom finare kvarteren, där bodde en tjej, som jobbar som sekreterare till en snubbe, som håller på att pula i filmbranschen med lite av varje. Han hade i vilket fall som helst hört att, Sjöö Sanström kunde vara aktuellt, det är vad jag har hört av snubben i kassan iaf . Känner dock inte snubben, han såg att jag hade min Rolle på armen för någon dag sedan och sa att han gillar den, sen kallpratade vi lite medans han slog in varorna ;). Kan tyvärr inte säga något mer, då jag lovade snubben i kassan att inte föra något vidare, men jag gör ett litet undantag för klocksnack, OK :D.
Packad redan vid lunch?..;-)
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Pratade med snubben som sitter i kassan på den lokala ICA butiken här i byggda, han hade hört fån sin plastmorsas väninna, vars son har en polare som jobbar som golvläggare åt ett företag i sthlm, det företaget han jobbar för, hade varit ute i dom finare kvarteren, där bodde en tjej, som jobbar som sekreterare till en snubbe, som håller på att pula i filmbranschen med lite av varje. Han hade i vilket fall som helst hört att, Sjöö Sanström kunde vara aktuellt, det är vad jag har hört av snubben i kassan iaf . Känner dock inte snubben, han såg att jag hade min Rolle på armen för någon dag sedan och sa att han gillar den, sen kallpratade vi lite medans han slog in varorna ;). Kan tyvärr inte säga något mer, då jag lovade snubben i kassan att inte föra något vidare, men jag gör ett litet undantag för klocksnack, OK :D.
Stabil källa dags att hedga lite [emoji12]
 
Topp