• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Borde köpt en Explorer för länge sen.

par

Patek
2-Faktor
Grym, snart köper fasen jag en EXp1 också tror jag. Alla skaffar ju fasen en o de är ju riktigt fina allround.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
De funkar väl, lagom fulsnygga och stört löjligt skön storlek.
null_zps2afd282c.jpg

Grattis, slit den nu med hälsan.
 

Fiffi

Omega
2-Faktor
Läskigt bra & tidlös. står som nästa finns inget den inte passar till:
storskor och isyxa - check!
dyktuber och simfenor - check!
sneakers och tisha - check!
kostym o slips - check!

Skulle vara frack då men där finns ju inga armbandsur att matcha till, bara rovor!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Håller med dig, fattar inte varför man inte inhandlat en Explorer! Grattis till din nya vän :D!
 

petank

Omega
Den var riktigt snygg. Jag funderar på att byta ut en Bratte mot en Rolex och den här modellen kan vara en bra ide'.
Grattis!
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Den där är uppe på min shortlist tror jag. Vill verkligen ha en och var på gång att köpa en men så blev det en 1016 i stället.
Jag gillar verkligen min 1016 men fick aldrig prova denna så den ligger liksom kvar på listan, och jag är så sugen, men 1016 ligger och blockar. Men det är kanske ok, eller rent av nödvändigt, att ha båda?

Och jo, såklart - GRATTIS!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Grattis! Japp, du borde ha köpt den för länge sedan. Det gjorde jag. Och jag tycker bara bättre och bättre om den (dem, i mitt fall). Min favorit är min ref 14270 från mitten av nittiotalet, som jag ägt sedan den lämnade Geneve i mitten av nittiotalet. Just nu njuter jag dock av min ref 1016, som är lite äldre. Jag håller båda i skick att användas i alla aktiviteter jag vill göra. Klättervägg i lördags, långpass löpning i söndags... Till kostymen i veckan... På föreställning i kväll... Kratta löv i morgon...

Rolex Explorer är utan tvekan och utan konkurrens min absoluta favorit! Och har varit så sedan jag först lade märke till den för ... Eh... Väldigt många år sedan...

(Tänkte posta bilder, men måste klura ut hur jag gör det mobilt... Saknande där fiffiga knapparna på skärmen...)

A
 

Weberg

Audemars
Välkommen till klubben! Har blivit extra heta efter att de togs ur produktion och spås enligt flera tidningar och kända klockbloggare bli en riktig dyrgrip framöver.
 
Topp