• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BORGARPACK!!!!

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag är rätt säker på att jag hörde häst också.

Häst har man i lasangne, inte på pizza :rolleyes:
snabbmat.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Semlor är gott. Inköpt på brackarstället Katarinas i Malmö. Dyra som fan. Och köa bland minkpälsarna får man göra också. Fast jag skickar städhjälpen. Nä, nu måste jag tvätta mina Rolexklockor och låta hantverkaren hänga upp en Peter Dahl tavla. Hick.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Hahahahaha ~ Dalibor "Vår lille fastlagsbulle" ~ med en semla som profilbild.. Roligaste idag.[emoji23] Vår älskade lille fastlagsbulle, du har förgyllt min dag![emoji173]️
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Pack? Jag köper alltid mina en och en. Favorit hamborgaren i Stockholm är nog Vigårdas gamla, innan de gjorde om så mycket. I Götet gillade jag Burgerssons. Tips på andra bra ställen i stockholm för en god borgare?

Kan verkligen rekommendera Bon Bon Deli på Rådmansgatan! Helt grymma, bästa köttet jag någonsin smakat i en burgare! Vill du få extra allt ska du ta "Heart attack style". Det är nästan lite för mycket av det goda på den men den är ändå fantastisk![emoji1]
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Fortsätter med ett tredje inlägg fast OnT, alltså om pizza. Ciao Ciao Due på Karlavägen (mmmmmmm Östermalm, Dalibor, har du nått att tillägga?) har perfekta pizzor. Tunna och goda!
 
Topp