• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BORGARPACK!!!!

Fredde76

Omega
RBP0IHG.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Allt prat om semlor gör att man drömmer sig tillbaka till igår då vi åt semlor på jobbet.
null_zps9a7c7813.jpg

Är dom små, tar man två!
Och vad i helv-e är det där Jokkmok? Är det sånt ni säljer i din butik ska jag hålla mig milsvitt ifrån den ( vilket jag troligen gör ändå eftersom jag inte har en susning var den ligger). Men huvudsaken är väl att ni var nöjda.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Pizza, semla, tacos.. Allt jag kan tänka på är burgare och de bästa finns givetvis på bun meat bun i Farsta strand. Ni borgare som inte testat får skicka ut era butlers på ärende i förorten.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Och vad i helv-e är det där Jokkmok? Är det sånt ni säljer i din butik ska jag hålla mig milsvitt ifrån den ( vilket jag troligen gör ändå eftersom jag inte har en susning var den ligger). Men huvudsaken är väl att ni var nöjda.

Det är en skakad kartong med minisemlor där farinsockret smält en del. Faktiskt utsökta. Och nu vågar jag inte avslöja butiken för det lät lite som en sågning. :(
 
Topp