• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BoZ80

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Hej!

Ni som gjort affär med mig får gärna lämna ett omdöme här.

Tack på förhand / BoZ80
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Sålt en klocka till herr B och det utan några som helst konstigheter :) några snabba PM sen va pengarna på kontot :)
100% goodguy

Ploprof
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Nu har jag också köpt en klocka, lika smidigt och trevlig upplevelse som att sälja. Dessutom bra packat vilket alltid är trevligt att se :)
 

rkwarnstrom

Breitling
Hade äran att köpa ett superoyster 22/20 till min skx007. Smidig och lätt affär. Paketet låg i lådan nästkommande postdag i ett väl inslaget paket! :)
 

Måberg

Panerai
Handlat klocka av BoZ80. Trevlig, grymt snabb på att svara och skicka och välpaketerat. Helt klart en reko snubbe :)
 

Tassoli

Omega
Köpte en Vostok av herr B. Han packade och skickade klockan blixtsnabbt och den anlände i precis det skick som beskrivits.
Tack för affären!
 

d@ke

Cartier
2 grymma vintage Pulsar-dykare till BoZ80. Excellent smak. Snabb och enkel affär. Goodguy!
 

v0n

Patek
2-Faktor
Sålt klocka till @BoZ80 , snabb & smidig affär, klyschor klyschor yada yada. Mina bästa rekommendationer alla dagar i veckan!
 
Topp