• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad BP Bathyscaphe

Bolio

Panerai
IMG_3877.JPG
IMG_3878.JPG
IMG_3879.JPG
IMG_3880.JPG
IMG_3881.JPG
IMG_3882.JPG
IMG_3883.JPG
IMG_3884.JPG
IMG_3885.JPG
IMG_3877.JPG
Underbar klocka som nu tyvärr får gå vidare pga att min efterlängtade VC ska in. Jag köpte den ny och är ända ägaren. Ingen gång avvikelse att klaga på.
Perfekt ur för er som vill slippa Watch winder då denna aldrig slutar att gå.
Urets tavla är magisk och baksidan med glas visar upp klockans fina inre.
Skicket sätter jag till 4.5 av 5. Inga dings men eftersom att det varit min favorit klocka bland andra finns såklart spår av användning.
Självklart full set och lite grejer utöver. Sitter just nu ett no name armband i skinn på men originalet följer med samt två helt nya som aldrig använts. Det ena är inköpt på Nymans och det andra på BP i Las Vegas på Ceasars Palace.
Enda byte som är av intresse är en Omega PO med 2500 eller 8500 verket.
Pris 59k beroende på om de nya armbanden är med eller inte.

Retur 48 Tim om objektet inte stämmer överens med beskrivningen men träffas helst f2f för en Java och lite klocksnack.
Betalning med swish el banköverföring.
Referenser finns kolla på ref sidan.
 
Senast ändrad:
Topp