• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen (brådis) 20mm orange kroko

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Hej,

Jagar ett orange ful-krokodilband till en födelsedagsfest i helgen. Haken är att jag behöver det på torsdag, och hittar inget i stan.
Tänker mig typ Hirsch Duke eller Rios New Orleans. Har ni nåt liggande, hör av er!

Rios5114L.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jag har ett identiskt noname band av hög kvalitet som du kan få köpa..ska ta mig hem så skickar jag bilder
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Nejdå, men jag behöver det imorgon, och nu kan ingen annan rädda mig heller om det skulle fastna i posten på vägen. Jag är optimistisk inför morgondagen!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Så menar du! Jag är säker på att den kommer fram =) hör gärna av dig sen så jag vet
 

Wi

NLA
2-Faktor
Så menar du! Jag är säker på att den kommer fram =) hör gärna av dig sen så jag vet
 

Wi

NLA
2-Faktor
Så menar du! Jag är säker på att den kommer fram =) hör gärna av dig sen så jag vet
 
Topp