• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Brödraskap"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Per skrev:
Per skrev:
Inte dags att börja posta alla hans Tradera-logins så han får lite nytta av tråden? Kan kanske rädda någon potentiell köpare som väljer att googla hans alias. Tomas skiter ju tydligen i vilket så jag ser ingen anledning att låta bli.
Hjälper dig lite nu när du ändå står med spaden och gräver:

SiljeWatches = Tomas Östman = Boonyanuch

http://www.tradera.com/MyTradera/Feedba ... nr=2674827

Någon som vet fler logins?
Nästa login = TradeWatch

http://www.tradera.com/MyTradera/Feedba ... gnr=314883
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Även en broder kan behöva lite spö ibland för att hålla sig på mattan. :mrgreen:
Jag tycker det är väldigt fascinerande att silje fortsätter posta på forumet. Jag fattar liksom inte vitsen med att återvända till brottsplatsen för att bli sparkad på hela tiden. Det logiska måste ju vara att försöka rensa luften och förklara sig eller hålla sig borta.
 

Jörgen N

Omega
Spencer66 skrev:
leben skrev:
Per skrev:
Hej Tomas Östman,

Svara på dessa frågor på ett normalt och civiliserat sätt och du ska se att du blir bemött normalt både här och på TTT:

- Varför säljer du klockor som uppenbart har fake-delar som original?
- Varför har du ett flertal Tradera-konton?
- Varför använder du forum för att smutskasta konkurrenter när du inte är ett dugg bättre själv?

+1000

Förklara dig eller försvinn.



Oerhört roligt att du vill vara i din värld och skriver om detta på ett forum där Spencer är moderator.

Administratör och Propagandaminister tack! :lol:




Varför inte bara plocka bort honom ?? varför slösa energi på detta trams !
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: "Brödraskap"

Silje, vad knaprar du? Upplys gärna så att man själv kan undvika.

Tafattare till människa får man leta efter. Fin mössa!
 
Jörgen N skrev:
Spencer66 skrev:
leben skrev:
Per skrev:
Hej Tomas Östman,

Svara på dessa frågor på ett normalt och civiliserat sätt och du ska se att du blir bemött normalt både här och på TTT:

- Varför säljer du klockor som uppenbart har fake-delar som original?
- Varför har du ett flertal Tradera-konton?
- Varför använder du forum för att smutskasta konkurrenter när du inte är ett dugg bättre själv?

+1000

Förklara dig eller försvinn.



Oerhört roligt att du vill vara i din värld och skriver om detta på ett forum där Spencer är moderator.

Administratör och Propagandaminister tack! :lol:




Varför inte bara plocka bort honom ?? varför slösa energi på detta trams !

+1
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Käre broder Tomas. Det här är inte OK från din sida. Ditt vokabulär är inte OK. Jag förstår inte vart du vill komma med ditt hoande om ugglor? Uppriktigt sagt så är detta så pinsamt att känner medlidande för dej trots att jag inte vet vem du är.
Ibland så måste man sätta sej ner och fundera, är det fel på alla människor är alla utom jag idioter, eller har jag eventuellt missbedömt min omgivning. Är det möjligtvis så att det är hos mej problemet ligger? Sätt dej ner å fundera på detta!
Ett tips kolla på Dr Phil, om du har tillgång till en TV.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Om enda svaret du kan få ur dig är "Magnus Uggla" varför då ens lägga ner tid på ett forum där vi snackar klockor för att vi är intresserade?, du "skiter ju i allt "... Hur det än är så är det ju inget positivt PR för dina vidare eskapader bland svenska folket..

/Martin
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
masterkiller skrev:
Jörgen N skrev:
Spencer66 skrev:
leben skrev:
Per skrev:
Hej Tomas Östman,

Svara på dessa frågor på ett normalt och civiliserat sätt och du ska se att du blir bemött normalt både här och på TTT:

- Varför säljer du klockor som uppenbart har fake-delar som original?
- Varför har du ett flertal Tradera-konton?
- Varför använder du forum för att smutskasta konkurrenter när du inte är ett dugg bättre själv?

+1000

Förklara dig eller försvinn.



Oerhört roligt att du vill vara i din värld och skriver om detta på ett forum där Spencer är moderator.

Administratör och Propagandaminister tack! :lol:




Varför inte bara plocka bort honom ?? varför slösa energi på detta trams !

+1

Finns väl en poäng att personer i framtiden kan hitta dessa trådar och inte bli lurade på Tradera....
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
SiljeWatches skrev:
Jag tycker det är direkt obehagligt att ha (så kallade kamrater) på nätet. Personligen så tycker jag att det är riktigt obehagligt, om någon kallar mig "broder" eller vän på nätet... Jag kommer aldrig att ha några så kallade vänner eller "bröder" vare sig på nätet eller någon annan stans på chatforum...

Det lär ju iofs aldrig bli något större problem för dig, tycker dock att du jobbar rätt hårt på att skaffa det motsatta.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Slut på det roliga för Siljewatches.

Tråden är låst, hans användare här på Klocksnack likaså.
Väljer att inte ta bort hans användare, för inläggen ska finnas kvar för alla att se (framför allt Google).

Förslagsvis kan hans användarnamn på Tradera läggas till i Bad Guys/Good guys-tråden i K&S-forumet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp