Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bra grejor....

Diskussion i 'Diskussion' startad av Davvan, 19 januari 2013.

1. Davvan
    Trådstartare

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    .....får mig på bra humör!! Minus 18 i Bromma.....Garmin klockan jobbade på i 11 km......det gick långsamt idag....fick dra ner tempot rejält för att spara på lungorna. Kan varmt rekommendera Icebugs........vilket grepp.

2. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    F-n, det gjorde ont i lungorna bara av att läsa din post ;) Måste börja träna igen...

3. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Bra jobbat! Själv körde jag 40 min på utegym i Sollentuna. Kallt? Ja!

4. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    +1 :D

5. Starkt att palla idag....

6. Kson

Kson Friends of KS

Skön bild! Själv simmade jag i poolen tror de va 28 grader ( : I bastun va det 80 grader !

7. MKRGG

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Re: Sv: Bra grejor....

På löpbandet var det på tok för varmt men jag hade panoramautsikt över ett snöklätt och supersoligt fält och min grisrosa g-shock gjorde det den skulle :)

8. DW6900MS

DW6900MS Biskop

Från:
    Borås
    Härligt. Själv längtar jag tillbaka till CrossFit-boxen. Tio dagars förkylning börjar tära. Måste ha endorfiner nu.

9. Crowolf

Crowolf Guest

Är dom sköna på fötterna också?

10. carlanton

carlanton Biskop

Det beror ju på fötterna! Jag skulle säga att Icebug liknar Adidas i passformen. Alltså lite smalare baktill och bredare framtill. Det är ju ett svenskt märke, så de passar den typiska Kalle Anka-foten bra. Har man en smalare fot och gillar Nike kan man prova Salomons Speedcross med dubbar.

11. Crowolf

Crowolf Guest

Kalle Anka-fot Stl 47 var det här. Ska prova.

12. Davvan
    Trådstartare

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Min modell är lite bredare....fanns en smalare för eliten. Denna passar mig bra. Tror dessutom tror jag Icebugs skor tåla väta bättre än Salomons.

Lite mindre dämning än på vanliga skor.....men gummit klarar kylan bra mycket bättre.......l

Mårtenssons ur Brookfield