• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra hotell i centrala Göteborg

Chuck

Patek
2-Faktor
Vad du än gör håll dig borta från Elite park jag är ganska adaptiv men det stället ska jag aldrig mer bo på.

Högfärdig personal i receptionen och då ska vi inte snacka om restaurangen.
 

Nexus

Panerai
Har själv tillbringat en natt på Stravaganza på Avenyyyyyyyyn. Riktigt schysst inredning och en väldigt skönt säng (Sov middag i den). Tyvärr var jag där på tjänsteresa, så jag har A, ingen pejl på priset. Samt B, var så pass full pissfull att jag lyckades somna i duschkabinen av oklara anledningar.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har själv tillbringat en natt på Stravaganza på Avenyyyyyyyyn. Riktigt schysst inredning och en väldigt skönt säng (Sov middag i den). Tyvärr var jag där på tjänsteresa, så jag har A, ingen pejl på priset. Samt B, var så pass full pissfull att jag lyckades somna i duschkabinen av oklara anledningar.
Klassiskt ställe att tillbringa lite tid när man "är lite under isen", som morfar sa :D
 
Topp