• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra klockbutiker i Prag?

wotan

Rolex
I juli ska jag tillbaka till en av mina favoritstäder Prag. Nytt för i år är att jag nu även är intresserad av klockor och undrar därför om någon har bra tips om butiker i prag?
Hur är prisläget därnere kontra här? Mat, öl och att leva är ju billigt...
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Finns ju alltid denna! :)
image.jpg
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Haha, ja det kan man ju tro. :)
Nej, den fick följa med för jag hade stenkoll på hur denna helg skulle bli och springa runt i prag onykter med daytona på armen känns lite onödigt.
 

Hmmmm

Omega
När jag var där för nyår för omkring två år sen hade de på Rolexbutiken Parischa street har jag för mig det hette både en vit och svart ståldaytona i lager :O
 

Snokas

Omega
2-Faktor
Jag bumpar denna tråd för att slippa starta ny. Tre år sen senaste inlägget, någon som har nån ny input?
Ska dit i vår, och med rätt förutsättningar vill jag skaffa nåt nytt.
 

Rulle

Audemars
Jag bumpar denna tråd för att slippa starta ny. Tre år sen senaste inlägget, någon som har nån ny input?
Ska dit i vår, och med rätt förutsättningar vill jag skaffa nåt nytt.
asså ärligttalat så tror jag inte man kan göra några större klipp där nere...
allmänt snorkiga biträden som är svåra att få till ett bra samtal med

dock tyckte jag att dom tre rolexbutikerna jag var inne i hade relativt bra utbud och tom överlag mycket ss sport till salu men det kan ju skifta över en vecka typ
 
Topp