Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bra pris på Orient 300m hos Creationwatches

Diskussion i 'Diskussion' startad av lemmyKilmister, 3 december 2013.

1. lemmyKilmister
    Trådstartare

lemmyKilmister Bonde

Camo00 och Spindel gillar detta.
  2. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Tycker de där är häftiga och säkerligen prisvärda, var lite sugen i somras men har insett att Orients logga är förjäkla ful och förstör mkt av klockan för mig. Det var bättre när de ingick i Orient star linjen vars logga jag gillar mer :-/

Hubbatix gillar detta.
  3. lemmyKilmister
    Trådstartare

lemmyKilmister Bonde

Håller med om att Orient Star loggan är snyggare, men de gamla modellerna har inte hackning och manuell uppvridning. You win some you lose some ;)

Jockinho gillar detta.
  4. Spindel

Spindel Biskop

Vafan! Jag gillar Orients logga, visserligen inget fel på OS loggan men den är lite för stilren (gamla OS loggan är snyggare). Men orientloggans billig whiskey/cigarettmärkestil tilltalar mig av någon anledning :p

Skickas från min iPhone via Tapatalk

lemmyKilmister och Jockinho gillar detta.
  5. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Riktigt bra pris måste jag säga...

6. Mforce

Mforce Biskop

Har inte de där Orient Star logo i Japan? Har för mig jag läst nåt dylikt. Kan iofs vara gamla modellen som nämnts.

Mårtenssons ur Brookfield