• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra pris på Orient 300m hos Creationwatches

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tycker de där är häftiga och säkerligen prisvärda, var lite sugen i somras men har insett att Orients logga är förjäkla ful och förstör mkt av klockan för mig. Det var bättre när de ingick i Orient star linjen vars logga jag gillar mer :-/
 
Tycker de där är häftiga och säkerligen prisvärda, var lite sugen i somras men har insett att Orients logga är förjäkla ful och förstör mkt av klockan för mig. Det var bättre när de ingick i Orient star linjen vars logga jag gillar mer :-/


Håller med om att Orient Star loggan är snyggare, men de gamla modellerna har inte hackning och manuell uppvridning. You win some you lose some ;)
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Tycker de där är häftiga och säkerligen prisvärda, var lite sugen i somras men har insett att Orients logga är förjäkla ful och förstör mkt av klockan för mig. Det var bättre när de ingick i Orient star linjen vars logga jag gillar mer :-/

Vafan! Jag gillar Orients logga, visserligen inget fel på OS loggan men den är lite för stilren (gamla OS loggan är snyggare). Men orientloggans billig whiskey/cigarettmärkestil tilltalar mig av någon anledning :p


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Har inte de där Orient Star logo i Japan? Har för mig jag läst nåt dylikt. Kan iofs vara gamla modellen som nämnts.
 
Topp