• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra väder men långt ifrån vår än!

Itson

Omega
Tänkte bjuda med mig av några halvdana bilder tagna med mobilen, de stödjer ämnet iaf :D

2013-03-16121403_zpsd1ff6f4d.jpg

2013-03-16121439_zpsd2524a3e.jpg

2013-03-16123104_zps5d3c551e.jpg

2013-03-16123123_zpsc3e51dee.jpg

2013-03-16151445_zps4f5e9096.jpg


Någon annan som har haft en bra dag?
 

Itson

Omega
Desmond_Malone skrev:
På dom där bilderna såg färg kombon inte lika tokig ut! Hejja Sverige!

Jag tycker att färgerna och klocka i sig växt mycket bara på två dagar, trivs riktigt bra med den. Blir given på alla Sveriges matcher :)
 

Itson

Omega
Scaramanga skrev:
Grrr, tapatalk!!! Hur ändrar jag?

Vet inte riktigt hur man ändrar i tapatalk, tyvärr. Det går inte att vända i telefonen, och spara igen? Annars går det ju alltid via en dator. I vilket fall, vart i Norrland gick tävlingen av stapeln?
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Bra väder men långt ifrån vår än!

Skåneland, på väg till Växjö imorse... :D
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1363468913207.jpg
    uploadfromtaptalk1363468913207.jpg
    29 KB · Visningar: 239
Re: Sv: Bra väder men långt ifrån vår än!

Camo00 skrev:
Skåneland, på väg till Växjö imorse... :D

Det där såg betydligt bättre ut. Det där vita eländet ger mig svåra allergiska reaktioner ;)
Det har precis trillat ner någon centimeter av det där eländet här i Göteborg.
 

Itson

Omega
Re: Sv: Bra väder men långt ifrån vår än!

oOAndersOo skrev:
Camo00 skrev:
Skåneland, på väg till Växjö imorse... :D

Det där såg betydligt bättre ut. Det där vita eländet ger mig svåra allergiska reaktioner ;)
Det har precis trillat ner någon centimeter av det där eländet här i Göteborg.

Mja.. Man vänjer sig. Är född och uppväxt i Göteborg. Hoppas ni får fart på vädret till påskhelgen :cool:
 
Re: Sv: Bra väder men långt ifrån vår än!

Itson skrev:
oOAndersOo skrev:
Camo00 skrev:
Skåneland, på väg till Växjö imorse... :D

Det där såg betydligt bättre ut. Det där vita eländet ger mig svåra allergiska reaktioner ;)
Det har precis trillat ner någon centimeter av det där eländet här i Göteborg.

Mja.. Man vänjer sig. Är född och uppväxt i Göteborg. Hoppas ni får fart på vädret till påskhelgen :cool:

Förmodligen gör man det. Eftersom du är härifrån så vet du förmodligen hur kul det är med 6 månader regn o blåst varje år :( Inte alls kul alls med andra ord. Kan jag så åker jag till gärna till Indien några månader på vintern. Men det var ett par år sen sist. För mycket jobb - För lite liv..........
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Bra väder men långt ifrån vår än!

oOAndersOo skrev:
Itson skrev:
oOAndersOo skrev:
Camo00 skrev:
Skåneland, på väg till Växjö imorse... :D

Det där såg betydligt bättre ut. Det där vita eländet ger mig svåra allergiska reaktioner ;)
Det har precis trillat ner någon centimeter av det där eländet här i Göteborg.

Mja.. Man vänjer sig. Är född och uppväxt i Göteborg. Hoppas ni får fart på vädret till påskhelgen :cool:

Förmodligen gör man det. Eftersom du är härifrån så vet du förmodligen hur kul det är med 6 månader regn o blåst varje år :( Inte alls kul alls med andra ord. Kan jag så åker jag till gärna till Indien några månader på vintern. Men det var ett par år sen sist. För mycket jobb - För lite liv..........

Bott fem år i Majorna och tio år på Möllan, och med risk för att förolämpa Roffe Ruff så väljer jag Möllan varenda dag. Även om vi hade kul på Kompaniet.... ;)
 
Re: Sv: Bra väder men långt ifrån vår än!

Camo00 skrev:
oOAndersOo skrev:
Itson skrev:
oOAndersOo skrev:
Camo00 skrev:
Skåneland, på väg till Växjö imorse... :D

Det där såg betydligt bättre ut. Det där vita eländet ger mig svåra allergiska reaktioner ;)
Det har precis trillat ner någon centimeter av det där eländet här i Göteborg.

Mja.. Man vänjer sig. Är född och uppväxt i Göteborg. Hoppas ni får fart på vädret till påskhelgen :cool:

Förmodligen gör man det. Eftersom du är härifrån så vet du förmodligen hur kul det är med 6 månader regn o blåst varje år :( Inte alls kul alls med andra ord. Kan jag så åker jag till gärna till Indien några månader på vintern. Men det var ett par år sen sist. För mycket jobb - För lite liv..........

Bott fem år i Majorna och tio år på Möllan, och med risk för att förolämpa Roffe Ruff så väljer jag Möllan varenda dag. Även om vi hade kul på Kompaniet.... ;)

Roffe Ruff hade gått mig helt förbi. Får kolla närmare på det. Det är tydligen inte bara klockor man kan lära sig om på KS. Trevligt. Möjligen har jag fått den här tråden att bli kraftigt OT. Sorry :oops:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Bra väder men långt ifrån vår än!

Får väl göra tråden on topic igen...
Såhär ser det ut i Växjö idag!
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1363514056560.jpg
    uploadfromtaptalk1363514056560.jpg
    55.9 KB · Visningar: 137
C

Crowolf

Guest
'Vår' my ass! Ska försöka ta lite bilder på snöstormen som drar in över Skåne på tisdag.....
 
Topp