Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Brambani

Diskussion i 'Diskussion' startad av ll JKD ll, 18 oktober 2015.

1. ll JKD ll
    Trådstartare

ll JKD ll Stadsbo

carlan gillar detta.
  2. steffe

steffe Friends of KS

3. ll JKD ll
    Trådstartare

ll JKD ll Stadsbo

Ingen som har någon slags information??

Senast ändrad: 18 oktober 2015
  4. Lithium

Lithium Stadsbo

Jag vet inget om klockan men i den prisklassen hade jag köpt något märke som jag känt igen.

Vad är det för information som du är ute efter och som inte framgår på deras sida?

Fujoor gillar detta.
  5. ll JKD ll
    Trådstartare

ll JKD ll Stadsbo

Jag undrar helt enkelt om någon har köpt en sådan, eller vet något om klockan samt dess urverk .

6. ll JKD ll
    Trådstartare

ll JKD ll Stadsbo

7. ll JKD ll
    Trådstartare

ll JKD ll Stadsbo

8. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Jag tror detta är fel forum att ställa frågan på.

Lithium gillar detta.
  9. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS

Hej,
    Hemsidan drivs till synes av en person vid namn Beriar från Borås och bolagsformen är enskild firma.
    Det är inget etablerat märke, företaget har inte ens hunnit lägga till sitt namn eller organisationsnummer i villkoren.

Att de inte är öppna med vilket urverk dom finns i klockan kan få en att tro att det handlar om något mindre smickrande quartzverk. Men så insatt är jag inte, kan vara så att det är ett inhouseverk som kommer namnges och offentliggöras i samband med att hemsidan launchas på riktigt.

Hoppas svaret är till din hjälp!

Må bäst

ErikGBG, ll JKD ll och nissehult gillar detta.
  10. UrVerk

UrVerk Torpare

Det är förmodligen en parfym/modeklocka med ett kalleanka-urverk för några kronor från Kina.
    Vore jag du så köp nåt känt klockmärke istället.

11. ll JKD ll
    Trådstartare

ll JKD ll Stadsbo

kan ju vara så, men den såg faktiskt ganska fin ut. Vågar dock inte beställa...

12. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Trist klocka.. Ser bara tråkig och billig ut.

13. Greven

Greven Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Om inte informationen på hemsidan säger något om urverket så är det till 100% batteriklocka, vilket i sig inte behöver vara fel, men jag tror du kan sikta högre. Hade jag varit du så hade jag hellre köpt en schysst vintage Omega dress. Du får lägga på någon tusenlapp jämfört med Brambini, men du kommer både bli nöjd med en Omega och du kan du sälja den ganska lätt den dagen du vill flippa. Du kommer troligen inte kunna sälja en Brambini.

Mårtenssons ur Brookfield