• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Breitling 80770 UTC Eric Tabarly bud mottages

natovintage

Rolex
2-Faktor
Ångest... för fin för att säljas...

En mycket fin och udda Breitling säljes. Den går bra och har fått översyn innan leverans till mig, hade ett kvitto som stödjer detta som nu är borta, hittar jag det så medföljer det såklart! 34mm men känns större pga den integrerade länken. Båda klockan och UTC:n har fått nya batterier. Hairlines finns och dings finns mest på boettlocket och repor finns även på plexit, men inget som stör mig. Länken passar just nu 17,5-18cm handleder och det finns ytterligare 3 extra länkbitar som medföljer.

Läs paketöppning här för lite historia kring klockan och mer info:
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-designed-and-tested-with-Éric-tabarly.71490/#post-1817371


Pris: 13 000 kr eller bud
Retur:
Enligt ÖK


Kan ta in billigare klockor i delbyte.

C5EAC421-940C-4BB0-9AEF-582F9A7828CC.JPG
FullSizeRender 16.jpg
FullSizeRender 15.jpg
D9F8E967-859D-44DE-A331-6AA6F8144B0B.JPG
4D833D67-A058-4F65-BEF8-E8B6C2F26499.JPG
8BF9371A-8DD6-4100-9CB4-DE26680DB712.JPG


Tack KS för annonsplatsen!! :)
 
Senast ändrad:
Topp