• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace E75362 - 2002

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Säljer min Breitling Aerospace från 2002. Klarar helt inte enkelt av att ha en modern klocka, det måste vara mögel för min del.

Klockan köptes av mig förra året. Det som gör denna lite extra rolig är att den har kung Hussen II:s (Abdullah II bin Al-Hussein) emblem på tavlan. Lätt klocka i Titan som mäter 40 mm.
Breitlings kaliber 75 är drivkällan. Klockan fick i november 2013 nytt batteri, nya packningar, nya krona+kronhals och är provtryckt till 100 m. Med följer originallänk som är i fint skick, dock är låset ganska repigt, se bilder. Klockan sitter på ett no-name gummi med ett, av mig, PVD behandlat Breitlingspänne.
Generöst med funktioner: GMT, Datum, Timer, Kronograf och alarm.

Pris: 8597:- är nytt pris...

Det enda bytet som kan vara aktuellt är en en Rolex 93150 länk i hyfsat skick.

Frågor, lip eller kommentarer.....PM:a

Davvan

CpDglHM.jpg

TacwBwX.jpg

PfHMCXD.jpg

ybGIB0r.jpg

zHTQa1S.jpg

y5ddK0Y.jpg


Repigt lås
IbOvBcu.jpg
 
Topp