Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Breitling Aerospace E75362 - 2002

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Davvan, 15 januari 2014.

1. Davvan
    Trådstartare

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Säljer min Breitling Aerospace från 2002. Klarar helt inte enkelt av att ha en modern klocka, det måste vara mögel för min del.

Klockan köptes av mig förra året. Det som gör denna lite extra rolig är att den har kung Hussen II:s (Abdullah II bin Al-Hussein) emblem på tavlan. Lätt klocka i Titan som mäter 40 mm.
    Breitlings kaliber 75 är drivkällan. Klockan fick i november 2013 nytt batteri, nya packningar, nya krona+kronhals och är provtryckt till 100 m. Med följer originallänk som är i fint skick, dock är låset ganska repigt, se bilder. Klockan sitter på ett no-name gummi med ett, av mig, PVD behandlat Breitlingspänne.
    Generöst med funktioner: GMT, Datum, Timer, Kronograf och alarm.

Pris: 8597:- är nytt pris...

Det enda bytet som kan vara aktuellt är en en Rolex 93150 länk i hyfsat skick.

Frågor, lip eller kommentarer.....PM:a

Davvan

Repigt lås

Målarn, Pappi, Galaxxy och 10 andra gillar detta.
  2. Davvan
    Trådstartare

Från:
    Fettefleur......
    Kom och köp.... Kom och köp.... Kom och ge mig era gyllene slantar...

3. Davvan
    Trådstartare

Från:
    Fettefleur......
    Fecking prisjusterad......

vonbahr och Bojke gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps