• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Breitling Aerospace E75362 SÅLD

Englunds

Breitling
Hej!

Då var det dags att avyttra min mycket fina Breitling Aerospace ref. E75362. Klockan som skulle blivit min jobbklocka för all framtid får nu stryka på foten då andra metaller än titan tagit sig upp på vänsterhanden i form av en förlovningsring :)

Kort om modellen så var denna referens första Aerospacen med B75 SuperQuartz-verket och texten i urtavlan byttes från REPETITION MINUTES till CHRONOMETRE AEROSPACE. Klockan har fortfarande alarmfunktion.

Mitt ex har som ni ser länken "professional" som är i använt och gott skick. Hairlines finns men inga djupa repor som stör. Boetten och ringen är även de i bra skick precis som jag hoppas att de kvalitetsmässigt något undermåliga mobilbilderna visar.

Kvitto följer för service med ny krona, packning och trycktest 2007-12. Den fick även batteri och en översikt när jag köpte den 2013.

Klockan håller tidsmässigt gränserna för vad ett chronometerklassat ur bör, alltså ±0.07sek/dag, och alla funktioner fungerar. Klockan levereras med en länk som är ställd efter en handled på ca 20cm och alla extra länkbitar och manualen finns med. Medföljer gör också originalboxen i mycket gott skick.

Priset är 12900kronor, Priset sänkt till 11500kronor Inga returer

Tack Klocksnack för annonsplatsen!

Med vänlig hälsning

Jon
Breitling i box.jpg

breitling komplett.jpg

breitling laptop.jpg

breitling ring.jpg

breitling spänne.jpg

breitling stretch.jpg
 

Bilagor

  • breitling länk1.jpg
    breitling länk1.jpg
    90.2 KB · Visningar: 213
Topp