• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace Evo Night Mission

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg

Specifikationer (klickbar länk)

Köpt ny av mig hos Klockmaster Globen i maj 2016, två års garanti från då. Självklart fullset med vikspänne, originalband, boxar, papper mm.

Skick
Jag hittar inga spår av användning på varesig klocka eller vikspänne. Jag kanske missat något ytterst litet men jag tror inte det. Bandet är bara använt i några få dagar och är därmed även det i riktigt bra skick.

Pris
32 000kr
(spårbar frakt ingår).
(Listpris är 48100kr)

Betalning
Swish eller banköverföring.

Retur
Inom 48 timmar (exkl posthantering) oavsett anledning (köparen bekostar retur och returnerar säkert i samma skick).

Byten
Kan eventuellt ta billigare delbyte. Jag gillar kvarts och jag gillar SEIKO, Try me.

Referenser

Frågor/funderingar? Var inte blyga.
 
Senast ändrad:
Topp