• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace

Erik1

Patek
2-Faktor
Pris
11k Inkl. REK/ F2F.
Retur om överenskommet, annars inte.
Gör helst upp affär F2F i Stockholm, annars skickas klockan med REK/värdepost. Har gott om referenser i min GG-tråd. Billigare vintage eller tudor-nato/ andra band kan ev. tas som delbetalning. Inga andra byten.

IMG_3258.JPG


Yttre skick
Se bilder eller inspektera IRL. Väldigt bra skick enligt mig.

Urverkets skick
Bra. Alla funktioner är i sin ordning. Godkänt trycktest och batteribyte (B280) hos Klockia i Visby 2016-11-26, kvitto på detta medföljer.

Mått & Tekniska fakta
Länk och boett i titan
40mm diameter
9mm höjd
10 ATM
Kronometercertifierat SuperQuartz verk. Digi-analog
Sjukt bra antireflex

Övrigt
- Funktioner: analogtidsvisning, digitaltidsvisning, alarm, tidtagning, GMT, dag/datum, digitalsekund & datum, repetition minutes när man trycker in kronan.
- Fullset sånär som på att det fattas någon länkbit. Det följer med en extra länkbit. Med bitarna som sitter på passar länken mina 18,5cm handleder utan problem.
- Kvitto ifrån trycktest och batteribyte (Klockia Visby) samt försäljningskvitto ifrån AD/handlare i Tyskland följer med.
- Gångjärnen på innerboxen är trasiga, som de brukar vara.
- Bezeln är bytt då ref numret på denna är TT.

Bilder
IMG_4370.JPG
IMG_4372.JPG
IMG_4376.JPG
IMG_4362.JPG
IMG_4361.JPG
IMG_4363.JPG

IMG_4364.JPG
 
Senast ändrad:
Topp