• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Säljer min Breitling Aerospace i titan från juni 2007 med urtavla i silver.

Ref: E79362
Såld på Bergströms
Samtliga tillbehör som fanns med när klockan såldes ny medföljer. Boxar, certifikat, hangtag, extra länkbitar. Se bilder nedan.

Mängder av funktioner inklusive belysning.

Klockan är helt genomgången av Bergströms i mars 2012 där krona, verkdelar, display och packningar bytts pga av fuktskada. Polering och trycktest genomfördes samtidigt. Priset för denna renovering var 9300 kr. Kvitto finns som synes nedan.

Skicket är generellt bra. Ett litet märke finns på bezelen vid "52".
Två små märken finns på boetten i höjd med klockan 9. Ett litet märke finns på vänster nedre bandhorn.
Texten "Breitling" på spännet är marginellt mer slitet över bokstäverna "eitl".

Länken har mindre spår av användning.


Nypris enligt reparationsintyget från Bergströms är 32 850 kr.
Pris: 13 900 kr
Betalning sker till mitt konto, många referenser finns.

































 

Ricrob

Patek
Jag har känt och klämt på denna och kan intyga att skicket är bra och att klockan är skitsnygg med härliga kontrast i tavlan! Hade jag inte precis köpt en vit Bratte, så hade jag tagit denna. Går också i god för säljaren till 100% om det nu kan hjälpa.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
100 meter vattentäthet kan tilläggas. Finns i Stockholm.
 
Topp