• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling aerospace

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Då är det officiellt, jag har flipparsjukan.
Haft denna i ca två månader, har som nämnts i en annan tråd nyss fått tillbaka länken som är förlängd, testat klockan på länk över helgen och gillat det. Men men, det är en beater och det har jag redan andra billiga klockor till, denna är helt enkelt för fin för beater platsen i lådan.
Det är en aerospace E75362 från 2004. Köpt på forumet. Okände historik men allt funkar som det skall. Om man ska bada med den rekomenderas ett trycktest först så klart. Den är ju 9-10 år gammal så det finns ju spår av användning men inget allvarligt. Jag har skälv testat att gå över länken med en grön tvättsvamp och det tar bort swirlsen från titanDet direkt. Överlag väldigt fint skick.
Glaset blir lätt flammigt/fingeravtryck får putsa det flera ggr per dag, vet inte om det är AR som börjar ge upp eller vad det är.
Ingen box, inga papper, kommer i en breitling servicecase.
Jag tänker mig 7500kr och då bjussar jag på frakt. Hittar du billigare, köp den.
Jag gillar swisch, men banköverföring eller cash går oxå bra. Referenser finns i goodguy/ badguy delen.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Är man snäll kan gummit åka med oxå.

Ping 4cie och mega
 
Topp