Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Breitling avenger skyland.

Diskussion i 'Diskussion' startad av Robin Johansson, 25 oktober 2015.

1. Robin Johansson
    Trådstartare

Robin Johansson Torpare

hallå! Jag skaffade denna profilen för längesedan när

Så dumt att den får vara kvar till varnagel..

Admin

Spencer

Last edited by a moderator: 25 oktober 2015
  2. MJ24

MJ24 Friends of KS

Läs regl
    läs reglerna för annonsering...du har helt enkelt för få poster för att kunna annonsera!

yonsson gillar detta.
  3. Flow

Flow Bonde

Så du kringgår reglerna genom att posta en säljstråd på diskussionsforumet istället för att fråga admin om dom kan göra ett undantag för dig att posta i köp/sälj?

Annars mycket trevlig klocka :) lycka till med försäljningen.

Robin Johansson gillar detta.
  4. Robin Johansson
    Trådstartare

Robin Johansson Torpare

Aha okej, ursäkta. Sitter på mobilen så är lite krångligt. Visste inte att det va så.
    Admin får ta bort ifall det blir problem.

5. Robin Johansson
    Trådstartare

Robin Johansson Torpare

Om admin tillåter hade jag gärna gjort en riktig tråd i sälj. Haft denna profil i något år men skriver nästan aldrig. Bara snokar efter fina klockor

6. Robin Johansson
    Trådstartare

Robin Johansson Torpare

Haha trevligt

7. Robin Johansson
    Trådstartare

Robin Johansson Torpare

Så om någon är så god och säger hur många inlägg man måste ha för att göra en tråd i sälj? Eller måste man fjäska hårt för admin om undantagstillstånd här?

8. Floduttern

Floduttern Friends of KS

Från:
    Stockholm
  9. Robin Johansson
    Trådstartare

Robin Johansson Torpare

10. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Tanken med gränsen 20st inlägg är att man ska bidra till forumet. Folk som vill köpa kan då även kolla dina gamla inlägg och se om du verkar förtroendeingivande. Om du speedpostar bara för att få tillgång till en gratis säljsida så är det fullt möjligt för admin att höja din gräns till 100st inlägg om de vill.

Köp och säljdelen är till för folk som bidrar till forumet, inte till folk som bara är här för att annonsera gratis.

eriksson850 och Spencer gillar detta.
  11. Robin Johansson
    Trådstartare

Robin Johansson Torpare

Jag är väldigt seriös så det behöver ingen va orolig för. Sen förstår jag det men att folk inte ska få gratis annons plats. Men ska vi va ärliga så finns det nog inte så många i det här landet som säljer "finare" klockor och håller på lurar folk och försöker snika till sig bra annonsplats. Jag vill annonsera här för att det är seriösa människor. Och är extremt trött på alla blocket människor som kan hämta klockan samma dag för 20% av priset.

12. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Om du också är seriös så är det ju säkerligen inga problem för dig att bidra med några bra inlägg på forumet. En presentation i presentationstråden kan vara en bra och trevlig start. ;)

Och välkommen till KS! :)

eriksson850, Robin Johansson, Flow och 2 andra gillar detta.
  13. Robin Johansson
    Trådstartare

Robin Johansson Torpare

Det har jag redan gjort serru!;)

Men ni har nog rätt, får börja va lite mer aktiv här inne. Använder det mest för att titta på klockor till salu. Men jag har hittat och läst extremt mycket bra saker här med som hjälpt mig många gånger :)

Denke gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield