• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling avenger skyland.

hallå! Jag skaffade denna profilen för längesedan när


Så dumt att den får vara kvar till varnagel..

Admin

Spencer
 
Senast redigerad av en moderator:

MJ24

Patek
2-Faktor
Läs regl
hallå! Jag skaffade denna profilen för längesedan när jag köpte min avenger, och har inte varit aktiv så kan ej lägg upp en tråd på köp och sälj.

Men jag har en avenger skyland 08 till salu, ligger även uppe på blocket. http://m.blocket.se/goteborg/Breitling_Avenger_Skyland_08_63099455.htm?ca=11&w=3

Är någon intresserad så är det bara att höra av sig för mer info, bilder osv.

Mvh Robin
läs reglerna för annonsering...du har helt enkelt för få poster för att kunna annonsera!
 

Flow

KS Explorers Club
2-Faktor
Så du kringgår reglerna genom att posta en säljstråd på diskussionsforumet istället för att fråga admin om dom kan göra ett undantag för dig att posta i köp/sälj?

Annars mycket trevlig klocka :) lycka till med försäljningen.
 
Om admin tillåter hade jag gärna gjort en riktig tråd i sälj. Haft denna profil i något år men skriver nästan aldrig. Bara snokar efter fina klockor
 
Så om någon är så god och säger hur många inlägg man måste ha för att göra en tråd i sälj? Eller måste man fjäska hårt för admin om undantagstillstånd här?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tackar! Får väll slänga in ett par kommentarer till då haha
Tanken med gränsen 20st inlägg är att man ska bidra till forumet. Folk som vill köpa kan då även kolla dina gamla inlägg och se om du verkar förtroendeingivande. Om du speedpostar bara för att få tillgång till en gratis säljsida så är det fullt möjligt för admin att höja din gräns till 100st inlägg om de vill.

Köp och säljdelen är till för folk som bidrar till forumet, inte till folk som bara är här för att annonsera gratis.
 
Jag är väldigt seriös så det behöver ingen va orolig för. Sen förstår jag det men att folk inte ska få gratis annons plats. Men ska vi va ärliga så finns det nog inte så många i det här landet som säljer "finare" klockor och håller på lurar folk och försöker snika till sig bra annonsplats. Jag vill annonsera här för att det är seriösa människor. Och är extremt trött på alla blocket människor som kan hämta klockan samma dag för 20% av priset.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är väldigt seriös så det behöver ingen va orolig för. Sen förstår jag det men att folk inte ska få gratis annons plats. Men ska vi va ärliga så finns det nog inte så många i det här landet som säljer "finare" klockor och håller på lurar folk och försöker snika till sig bra annonsplats. Jag vill annonsera här för att det är seriösa människor. Och är extremt trött på alla blocket människor som kan hämta klockan samma dag för 20% av priset.

Om du också är seriös så är det ju säkerligen inga problem för dig att bidra med några bra inlägg på forumet. En presentation i presentationstråden kan vara en bra och trevlig start. ;)

Och välkommen till KS! :)
 
Om du också är seriös så är det ju säkerligen inga problem för dig att bidra med några bra inlägg på forumet. En presentation i presentationstråden kan vara en bra och trevlig start. ;)

Och välkommen till KS! :)

Det har jag redan gjort serru!;)

Men ni har nog rätt, får börja va lite mer aktiv här inne. Använder det mest för att titta på klockor till salu. Men jag har hittat och läst extremt mycket bra saker här med som hjälpt mig många gånger :)
 
Topp