• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Blackbird a13353

Oli

Omega
2-Faktor
I fortsatt jakt på den perfekta klockan för mig så säljer jag denna Breitling Blackbird a13353 från ca 03-04. (Har inte brytt mig om att forska i när den tillverkades.) Det är den lite ovanligare och mer eftertraktade blackbirden som inte tillhörde chronomat-serien. Snygg fasad länk och i sådant skick en Breitling skall vara i, dvs bra men använt skick. Repor och hairlines såklart, samt en del smuts. Dock inga, vad jag upptäckt skador på själva boetten eller länken. Kan nämnas att säkerhetsbygeln över spännet kan behöva pressas ihop lite vid sidorna så den klämmer lite bättre. Den öppnar sig inte vid användning, men skulle kunna sitta hårdare.(Åtgärdat hos ad 5/9-16)
Senaste kända servicen hos breitling var i januari 2012, och det finns papper på detta samt delarna som byttes ut medföljer.
Klockan håller tiden inom cosc men kanske skulle må bra av en översyn då senast kända service var snart 5 år sedan, dock inget som tyder på det rent gångmässigt så den klarar sig nog ett tag till utan problem.
Endast klocka, länkbitar, serviceetui, gamla delar samt servicekvitto från 2012 medföljer.

Edit* Trycktestade klockan med gott resultat den 5/9-16. Se bild.

19000kr eller bästa bud.

Kan visas upp i Stockholm sent den 8/9 eller innan 14.30 fredagen den 9e september.

Byten tänkbart mot annan senare Breitling.
Retur enl ök.

Finns i Göteborg för f2f eller skickas spårat med posten.

Har gott om referenser sedan tidigare.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp