• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Chronomat Guld/Stål (nu också byten)

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Tillägg 12/12: Om det är någon som har något skoj att byta med så kan det vara intressant. T.ex. Cartier Santos 100, Omega Speedmaster Reduced, Ulysse Nardin, Rolex Oysterquartz eller något annat. Inget över 41mm och inget dyrare än 20k. Ser helst ett byte med en billigare klocka och pengar åt mitt håll (måste fylla på i kassan...).

Dags att sälja min Breitling Chronomat Guld/Stål för att hitta något nytt kul. Det är en B13050.1 från ca 1998 i fint skick. Svart urtavla. Äkthetsintyg från Kaplans men i övrigt inga papper eller box. I september lämnade jag in den till urmakare för översyn och han har bytt packningar, en av kronografknapparna, klinkhjul, transporthjulrotor (fråga mig inte om vad allt det betyder men det är vad som står på kvittot). Den är också ruckad och trycktestad. Hämtade ut den idag så den är redo för sin nya ägare. Klockan är naturligtvis använd och har lite hairlines och normal-slitage (se bilderna), men allt funkar utan anmärkning och det är en riktigt trevlig klocka.

Pris: 21.000:-
Nytt pris: 20.000:-

Returpolicy: Om klockan inte motsvarar beskrivning kan den skickas tillbaka inom 24h på köparens bekostnad. Naturligtvis ska den då vara i samma skick som när jag skickade den. F2F ingen retur.

För frågor eller fler bilder, skicka PM.

/Henrik

DSC_0372_zpsxg6z0ibx.jpg


DSC_0370_zps3pc8hafc.jpg

DSC_02802_zps02441000.jpg

DSC_0276_zps9bfc8f1d.jpg

DSC_0275_zpsf5be5fed.jpg

DSC_0273_zps59d5764c.jpg

DSC_0314_zps6a2cdfed.jpg

DSC_0311_zpsdce36b7a.jpg

DSC_0310_zpsd4596cef.jpg

DSC_0307_zpsd7c48fc1.jpg
 
Topp