• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Chronomat

Pälle

Cartier
Pledge Member
Hej Säljer nu min Breitling Chrnomat A13352. SÅLD!
Klockan kommer utan box och papper men äkthetsintyg finns och klockan är servad september 2014. Den är i mycket fint skick men det finns givetvis små spår av användning bla 3 små märken på bezeln kan inte säga mycket mer om klockan mer än att den går bra!
klockan kan skickas eller F2f, jag bor i Vimmerby

Pris/bytesvärde 16000:- ink frakt

Retur: 24h från mottagen klocka om den inte stämmer med beskrivningen då står köparen för frakten och klockan ska va i samma skick som när jag skickade den.


Tänkbara byten pengar upp eller ner:
Omega PO
Omega Aqua Terra
Omega Speedmaster pro
Breitling Headwind
Longines Master Chrono


DSC_0229.JPG
DSC_0245.JPG
DSC_0276.JPG
DSC_0273.JPG
 
Topp