• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Colt A17035

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Nytt på väg in så behöver sälja av denna klassiker. En tidig Breitling Colt automat med grå tavla.

Klockan är i fint skick med små bruksspår och repor men inga dings. Enda anmärkningen är ett par småskador på glaset vid kl 9. Jag har försökt fånga det på bild. Det syns mest i motljus och har inte stört mig så mycket men man kan säkert få glaset bytt om man så önskar. Länken är i bra skick och har nästan ingen stretch vilket är ovanligt för en gammal Pro 1.

Funktionen är som den ska. Ingen servicehistorik. Jag har inte mätt tidsavvikelsen men timegraphern säger ca +5s/dag med en amplitud på ca 265-270 grader så det verkar inte vara något akut servicebehov.

Ca 38mm exkl krona
18mm mellan luggarna.
Mer teknisk info här:
http://www.breitlingsource.com/watch_details/Colt_160.html

Dessa ligger ute för rena rövarpriser på många ställen men går att hitta för rimliga priser om man letar, som jag gjorde.

Endast klockan, inga andra tillbehör.

Pris: 6 500 kr

Klockan finns i Huddinge eller Stockholm City. F2F ok om det går att ordna. Annars skickar jag spårbart på köparens bekostnad. Ingen retur om vi inte kommer överens om något annat.

Ta gärna en titt i min referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/cptslow.22200/

Försäljning i första hand denna gång, men bytesförslag mottages. Skicka gärna pm med frågor eller önskemål om fler bilder. Jag har försökt beskriva skick och funktion efter bästa förmåga men fråga gärna!

IMG_20170224_091830_153.jpg
IMG_20170526_081934.jpg
IMG_20170526_082034.jpg
IMG_20170526_081957.jpg
IMG_20170526_082019.jpg
 
Senast ändrad:
Topp