• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Colt Chronograph Aut

Breitling Colt Chronograph Automatic ref. A13035 -96

Hej, suget efter en DJ har blivit för stort och därför säljer jag denna vackra pjäs. Den är såld -96 och är servad i början av sommaren och har suttit på armen max tre gånger efter det. Klockan är helt i nyskick förutom safirglaset som har någon repa som jag var för snål för att byta, byter man det så är den 100%. Uret är servad på Breitling servicecenter och gick lös på 9800:-. Allt som följde med klockan vid nyköp följer med! Byten mottages, men helst Rolex Datejust, jag kan lägga pengar i mellan vid mitt i prick!

Lite info.

Model: Colt Chrono Automatic
Production Years: 1996-2000
Gender: Mens
Case Materials Available: Steel
Movement: Breitling 13
Power Reserve: 42 Hours
Water Resistance: 100m
Bezel: Unidirectional
Crown: Screwdown
Crystal: Sapphire
Diameter: 41.5mm
Thickness: 15.5mm
Weight: 91.2g
Bracelet: Professional
Lug Widh: 20mm
Watchwinder Direction: Clockwise
Reference Numbers: A13035

Pris:16k sänker priset till 15k///SÅLD!!!

Vid intresse skicka PM

Gällande returpolicy så är det full retur om klockan inte är som beskriven!
image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Topp