• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

breitling dam eller herrklocka???

Salle

Omega
Köpte en breitling colt quartz 38 mm men är osäker om det är en dam eller herr klocka? Skulle gärna ge den till min fru men hon undrar om det är en unisex modell. Nån som är kunnig på det som kan hjälpa oss. Det är den klocka som är till höger, den till vänster är 41 mm
20150425_222658.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Den ser liten ut på din arm.
Den ser bra ut på hennes arm.

En Rolex DJ/DD ser förmodligen liten ut på din arm oxå. Är den en damklocka?

Ser det bra ut/känns det bra; så är det bra! :)
 

tissoter

Audemars
Hmm tycker man kan bära upp en 38 utan att det ser konstigt ut, e någon jävla modern hets att vi måste ha större.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Har haft samma modell och min tjej gillade den också men jag sålde den då det var jag som jagade en Bratte just då. Det blev en A13340 (42 mm) istället och jag har fortfarande kvar den:
20150104_145357.jpg
 

Riccie

Cartier
2-Faktor
Gillar hon den skall hon ha den, annars skulle den sitta finnt på min fru, även om hon gillar din lite större också.
 
  • Like
Reactions: Man

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Spela roll? Har själv klockor från 35-42mm. Sitter de bra och hon gillar den så är det ju bara att köra.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag har inte koll på vilka som är moddar på forumet men Josephbeast försöker uppenbarligen bara skriva inlägg i så många trådar som möjligt för att, gissningsvis, få tillgång till köp/sälj? Han har enbart skrivit en bokstav som inlägg i x antal trådar nu.
 
Topp