• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Emergency - 2005

Brand: Breitling
Model: Emergency
Ref. nr.: B73321
Year: 2005
Accessories: Boks, papir og certifikat
Functions: Dag, dato og emergency
Condition: 9/10

Super fedt tool ur fra Breitling - har fået service hos Breitling 12. måned 2012.
Modellen hedder Emergency, da der udsendes et nødsignal på en bestemt radiofrekvens, hvis man skruer den store knap ud - kun forbeholdt ekstreme nødssituationer.
Der medfølger utrolig stor boks fra Breitling med diverse redskaber samt alt i papirer og certifikater.
Uret måler 43 mm og er med quartz værk.

SEK 30.486 / DKK 25.990

Se flere billeder: http://www.dreamwatch.dk/produkter/alle-ure/breitling-emergency-2005-0
img_0192_0_zps1a8e5ec5.jpg
 

Momo

Breitling
Det får du tycka om du vill! När har det varit fel att tycka om automatiska urverk? Precis som att vissa gillar kvarts. Klockan var hur som helst fin.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Det får du tycka om du vill! När har det varit fel att tycka om automatiska urverk? Precis som att vissa gillar kvarts. Klockan var hur som helst fin.

Din kommentar tillför ingenting och i en sälj annons hör frågor om klockan till tråden och inte onödiga kommentarer om att du Skulle köpt den om det inte var ditten eller datten, onödigt kladd kan du avvara till dina egna sälj annonser.

Mvh

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Herregud, tydligen dödssynd om man inte skriver det ni vill höra! Slutdiskuterrat om erat gestapotrams!


Det handlar inte om något sånt. Du är inne och kladdar i många sälj annonser och har hittills inte tillfört en enda relevant fråga i dessa annonser. Nu har vi uppmanat, bett och tillrättavisat dig flertalet ggr och du fortsätter. Antingen visar du säljarna och de andra medlemmarna den respekten att lyssna och skärpa dig eller så gör du bäst i att avsluta ditt konto.

Ingen här vill på något sätt vara otrevlig mot dig men fortsätter du att nonchalera de uppmaningar du får kommer tyvärr din och även andras vistelse på detta forum bli mindre njutbar. Tänk på det.

Jag får ursäkta tramset som uppkommit i säljannonsen.

Mvh.
Daniel
 

Momo

Breitling
Det handlar inte om något sånt. Du är inne och kladdar i många sälj annonser och har hittills inte tillfört en enda relevant fråga i dessa annonser. Nu har vi uppmanat, bett och tillrättavisat dig flertalet ggr och du fortsätter. Antingen visar du säljarna och de andra medlemmarna den respekten att lyssna och skärpa dig eller så gör du bäst i att avsluta ditt konto.

Ingen här vill på något sätt vara otrevlig mot dig men fortsätter du att nonchalera de uppmaningar du får kommer tyvärr din och även andras vistelse på detta forum bli mindre njutbar. Tänk på det.

Jag får ursäkta tramset som uppkommit i säljannonsen.

Mvh.
Daniel


Detta är ett forum inte sant? med andra ord helt ok att skriva vad man tycker? och jag har endast sagt bra saker, sen om du du vill tycka att jag bara skriver meningslösa saker så är det ditt problem. Usch du skrämmer mig så :/
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Detta är ett forum inte sant? med andra ord helt ok att skriva vad man tycker? och jag har endast sagt bra saker, sen om du du vill tycka att jag bara skriver meningslösa saker så är det ditt problem. Usch du skrämmer mig så :/

Nu gör du samma sak igen, vad är det du inte förstår?

Tycker du ditt första inlägg i denna tråd hjälpte säljaren att få sin klocka såld? Berättade den något om klockan som vi inte redan visste? Blev det positivt för säljaren att du hellre hade föredragit en kvartsare? Nej istället berättar du att du minsann hade köpt den om den inte varit en kvartsare.. Antingen så tillför du något vettigt och tar åt dig av kritiken, ställer relevanta frågor till objektet eller så låter du ALLA säljannonser vara fri från ditt äckliga kladd.

Mvh.
 

Camo00

Patek
Detta är ett forum inte sant? med andra ord helt ok att skriva vad man tycker? och jag har endast sagt bra saker, sen om du du vill tycka att jag bara skriver meningslösa saker så är det ditt problem. Usch du skrämmer mig så :/

Jag tror att Du missar en viktig sak, Momo :
Det är i Köp- & säljavdelningen folk blir sura när Du skriver meningslösa saker och "kladdar"!!

Alla fattar att Du skriver kommentarer för att få många poster snabbt, för att komma åt att annonsera. Men skriv Dina kommentarer i Diskussion istället, i folks paketöppnings-trådar och liknande, så blir ingen sur!! I Diskussion är ju hälften meningslöst ändå! ;)

Vill Du ha kvar kontot så kan det vara smart att tona ner attityden lite också, när andra medlemmar påpekar snedsteg...

Lite tips i all välmening. Ha det gott! :)

Edit: Undskyld till dreamwatch.dk för kladd i tråden!
 
Topp