• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling for bentley Gt helguld.

Hej!
Jag säljer av lite klockor ur min samling,då jag har funnit andra intressanta klockor att köpa.den som står på tur är den finaste ur samlingen. Breitling for bentley Gt i helguld.hela 215 g 18 karat.jag har naturligtvis alla papper,certifikat och boxar.det följer även med ett racing armand samt ett läderarmband.Denna klocka är från en specialutgåva,det finns endast 500 st,varav 2st i Sverige.Den andra ligger ute på fyndtorget för 149000kr och har inte alla papper samt innehåller mindre guld.Den är nummer 156 av 500.kronograf day date 18k med svart urtavla 158g guld i uret och 57 g i viktlåset.bara detta armband kostar 77000kr hos breitling.nypris på liknande klocka är över 300000kr.ref.no K13362 automatic 44 mm.vattentät till 330 fot.väldigt fint skick! Priset går att diskutera vid en smidig affär.naturligtvis ska man vara nöjd med köpet,annars byter vi tillbaka.affären kan göras upp hos en återförsäljare för bådas säkerhet om så önskas. Mitt pris är 127500kr,men är alltid diskuterbart vid en smidig affär.kom med bud vett ja.de 2 sista bilderna är lånade,då jag har svårt med ljussättningen.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Pris? Returpolicy? Ta en titt på riktlinjerna för köp/sälj och uppdatera annonsen ASAP.
 
Topp