• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Galactic 44 helt ny och inplastad *lönebump* endast 29,5k!!!

Oli

Omega
2-Faktor
Hej.
Tog denna nya och oanvända Breitling Galactic 44 som en del av betalning för min Chronomat 44 som jag sålde. Den är extremt snygg och jag gillar den riktigt mycket, men som min ekonomiska situation ser ut just idag så tillåter inte den att jag behåller den. :(

Klockan är fullset och sprillans ny! Kvitto finns. Fortfarande inplastad och endast provad hemma i några minuter. Stoppade tillbaka den i sin låda fort som attan. Ville inte fästa mig vid den då den måste säljas. Legat i kassaskåp sedan dess.

Uttagen hos Svensk AD 2015-08-05, 2 års garanti.

Ingen retur på denna då den är helt ny och oanvänd.

Nypris butik 44500kr. Nypris uret.se 36000kr.
Pris: 31000kr.
Lönebump 25/8: 29500kr.


Kan skickas mot förskottsbetalning, annars finns den i Göteborg för f2f.

Kan tänka mig byte mot en billigare klocka + mellanskillnad.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp