• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Breitling Galactic 44. Uttagen Oktober 2016

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Ref. A4532/BD42/375A. Köpt ny av mig hos svensk AD 2016-10-13 med två års garanti.

En grymt skön klocka med en härlig närvaro på handleden utan att kännas gigantisk. Min handled är 18,5 cm för jämförelse. En rejäl men samtidigt stilfull pjäs. Endast på länk och inga övriga band.

Diameter på 44 mm och en höjd på 14,3 mm. Väger 104 gram + länk.
Drivs av en Breitling 45 med gångreserv på 40-45 timmar
Naturligtvis fullt set

Klockans skick bedömer jag till 9,9/10 då den är i nyskick dock med några små hairlines på spännet.

SEK 35.000:- via swish/banköverföring. F2F Stockholm eller frakt (rek./värde) som jag bjuder på. Inga byten.

Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.

Referenser finns i GG.

Tack KS för annonsplats

IMG_5755.JPG

IMG_5756.JPG

IMG_5758.JPG

IMG_5759.JPG

IMG_5762.JPG

IMG_5765.JPG

fullsizeoutput_40f4.jpeg

fullsizeoutput_40f5.jpeg

IMG_4609.JPG
 
Topp