• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Headwind

Rber

Audemars
2-Faktor
Okej, då var det dags att sälja klockan som aldrig någonsin skulle säljas...

Breitling Headwind uttagen 2002 hos Nymans. Komplett med certifikat (både Chronometre och garanti) och alla andra papper i original bakelitbox. Det enda som saknas är den gula yttre pappkartongen.

Kommer på den (enligt mig) snyggare pro2-länken med alla länkbitar. Enligt uppgift servad 2011 men saknar dokumentation. Håller tiden mycket bra, likaså fungerar dag/datum-byte spot on. Inga problem med uppdrag, ställning och låsning av kronan. Trycktestad av mig tidigare i år där även verket kontrollerades.

Boett och länk bär spår av användning men är helt fri från djupa repor och dings. Glaset är felfritt men den inre glasringen har en del märken. Det bör påpekas att intrycket på armen är grymt och dessa märken syns då inte alls. Bilden nedan fångar dem ur ett mer osmickrande perspektiv.

43,7mm rakt över och 15mm på höjden. 22mm mellan luggarna. Inuti tickar ett ETA 2834-2 (2824-2 med dagmodul).

Riktigt fet dykare med en fantastisk tavla vilken bygger på en silverbas som har målats svart = grym i solljuset! Knip den innan jag ångrar mig, dessa växer inte på träd.

SÅLD! Pris: 15000:- skickat. Helst ren försäljning men byten kan vara ok. Inga direkta önskemål.
VI finns i Trollhättan men F2F i Gbg med omnejd är inga problem om du är snäll.

Ledsen för utdragen krona.
OfVpOZb.jpg


Tack för annonsplatsen!
/Robin
 

Jonaz

Rolex
Och denna väljer du att lägga ut nu, när jag precis köpt en annan klocka??? Helvete!

Min gamla, ångrar bittert att jag sålde. Helt fantastisk klocka för småslantar.


iPhone | Tapatalk
 

Ricrob

Patek
Även min gamla klocka (mellan Jonaz och Rber) och en av de jag saknar mest! Underbar lyster i silvertavlans gravyrer! Reko säljare och bra pris också, bara att slå till helt enkelt.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Bump! Sticker utomlands senare i veckan som kommer. Knip den nu och undvik att riskera att behöva vänta.
 
Topp