• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling + nato = ?

Ricrob

Patek
Jag kunde inte låta bli att klippa till på ett svart lädernato som dök upp på k&s häromdagen, för att testa på min Headwind. Att Breitling är gjorda för straps är ju ingen nyhet med tanke på de korta luggarna och raka boettsida men vad tycks om detta tilltag?

46gCI8C.jpg


3Dw9NwK.jpg


CYUD9AN.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Njae... På med länken! OBS! Det är INTE för att du var sval mot min kombo härom dagen :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den är typ redan på igen.. Jag är en länk-kille, så är det bara men det är mysigt att pilla på ngt mjukt på kvällskvisten! :D

Btw, jag sa att du skulle köra svart band, vilket du gjorde idag. Bra där!

Förstår dig precis... Jag har läderband så det nog räcker till en Ko och en halv reptil och säkert Natoband så att jag till och med skulle kunna binda dig för ngn trevlig kvällsaktivitet;-) men lik förbannat tycker jag länk är snyggast och bekvämast...

Ber om ursäkt för den något ekivoka kommentaren men jag är halvpackad...:)
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Det såg väl inte heltaskigt ut, men jag säger ändå nej pga för korta luggar. Nato ser ändå bäst ut på lite längre lugs tycker jag.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Nej men ett slitet logo-gummi på den där så blir det mjuka hårt....eller missförstod jag dig? :)
 

UNO

Panerai
Jag kunde inte låta bli att klippa till på ett svart lädernato som dök upp på k&s häromdagen, för att testa på min Headwind. Att Breitling är gjorda för straps är ju ingen nyhet med tanke på de korta luggarna och raka boettsida men vad tycks om detta tilltag?

46gCI8C.jpg


3Dw9NwK.jpg


CYUD9AN.jpg
Njaaaaa,......nej !
Breitling förutsätter på ngt sätt länk.
Köpte en Breitling på gummi men fick krypa till korset och köpa länk efteråt(dyrt).
Breitling=länkkrav
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hmm. Sisådär får jag säga. Får vi nu se en bild med läderarmbandet också tack...:D
 

Galaxy

Rolex
Tycker att det passade bra. Personligen föredrar jag dock länk.

Btw, sorry för en aning: Är det svårt att byta länk/band själv, om man har ett bandverktyg? Med tanke på att folk byter titt som tätt här verkar det som att ni ofta gör det själva. Jag betalar 50:- varje gång jag ska byta band, men då kanske det är mer värt att skaffa ett bandverktyg?
 

Ricrob

Patek
Tycker att det passade bra. Personligen föredrar jag dock länk.

Btw, sorry för en aning: Är det svårt att byta länk/band själv, om man har ett bandverktyg? Med tanke på att folk byter titt som tätt här verkar det som att ni ofta gör det själva. Jag betalar 50:- varje gång jag ska byta band, men då kanske det är mer värt att skaffa ett bandverktyg?
Superlätt! Köp ett verktyg och byt själv men öva några ggr på ngt oömt, för det finns en risk att man repar bandhornen om man är oförsiktig eller skakig.
 

Ricrob

Patek
Tack för alla åsikter hittills! Länken åkte på efter ngn timme och satt på tills häromdagen, då Tobbe-i-Etuna lämnade tillbaka mitt @cheepo63-läder som åkte på. Jag håller dock med de flesta av er om att länk regerar, så den ska snart tillbaka även om Cheepo-snöret är magiskt!

Så här ser det ut, mycket vassare än natot imho!
VB0UyZS.jpg
 

svesam

Rolex
Tack för alla åsikter hittills! Länken åkte på efter ngn timme och satt på tills häromdagen, då Tobbe-i-Etuna lämnade tillbaka mitt @cheepo63-läder som åkte på. Jag håller dock med de flesta av er om att länk regerar, så den ska snart tillbaka även om Cheepo-snöret är magiskt!

Så här ser det ut, mycket vassare än natot imho!
VB0UyZS.jpg


Den funkar ! :)
Och återigen, he--ets jä--ar vad snygg klockan är !!
Som jag skrev i din lådöppningstråd står jag fortfarande lydigt i kö med pengar i hand
när den ska flippas, för det ska den väl tids nog??!! ;)

//Daniel
 
Topp