• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Navitimer 2400 cosmos, mycket ovanlig, slumpas!

K-S

Rolex
2-Faktor
image.jpg
Enligt rubriken lägger jag ut min Breitling Navitimer 2400, samma som "King of jorden" bar eller bär :cigar:. Fanns med stadsvapnet på och om man söker på chrono24.se kommer det endast upp ett ex i "två-ton" i USA.
Klockan är fantastisk troligen en av de svalare Brietling tillverkat imho. Men nu till ett litet bekymmer, den drar sig ca 15-20 min per dygn (ibland mer) efter att jag ställt den (quartz), vissa dagar funkar den felfritt och då jag precis köpt kåk orkar jag inte lägga ned tid på detta (har dessutom extremt kort tålamod och är dålig på ebay), vet att ett utbytesverk skall gå att sätta in samt att man skall kunna hitta reservdelar, men Breitling själva tillhandahåller ej längre dessa då verket var inköpt från annan tillverkare på den tiden utan erbjuder istället 30% på en ny dinka hos AD om denna skickas in, den daterar cirka 80-82. Kommer "watch only" och jag vill gärna sälja den till någon som uppskattar något ovanligt och kan tänka sig att lägga tid på att fixa gången. (Lämnade in den hos Franks ur som inte vågade ge sig på verket). Skicket i övrigt på uret är mycket gott med tanke på åldern. Vanligt slitage, tight länk, låser fint, inga större dings. Lite smårepor på glas.

Lite foton: https://klocksnack.se/threads/den-första-och-enda-dagens-klocktråd.20/page-1692#post-1011720
IMG_9398.JPG

Cosmos Mars 2400 gold.jpg



Såld!
Mottager endast bud / förfrågningar från medlemmar med över 100 inlägg.
Ingen retur.

PM vid frågor. Finns i Sthlm.

Tack.

//
K-S
 
Senast ändrad:
Topp