• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Breitling Navitimer F56059 "pre-Aerospace" med UTC *ENDAST 10 LAX!*

Ricrob

Patek
Nu är det dags, mot bättre vetande och troligen raka vägen mot ånger.. Detta var en tonårsdröm som äntligen blev sann ca 20 år senare men nu har den ägts, testats och njutits av ordentligt och nu låter jag ngn annan lycklig själ ta över den pga... Ja, rastlöshet typ.

Klockan är en tidig Breitling Professional Navitimer, som enligt Breitlingsource är en Aerospace av tidigaste snitt. Modellen tillverkades mellan -85 och -95 och enligt ovan märktes de allra första med Navitimer, som senare blev Aerospace. Det är den enda ledtråden jag har ang årsmodell, eftersom Breitling har ett stört ser nr-system som inte en jävel blir klok på, så jag gissar på -85-87 ngnstans.

http://www.breitlingsource.com/watch_details/Professional_23.html

Skicket är riktigt, riktigt bra. Tamejfan utmärkt i fårhållande till ålder! Det finns lite bortskavt kattguld på raiders och lite repor på claspet (fjädrande btw), i övrigt snorfin.

Alla länkbitar finns och sitter på, dock saknades et stift, så där sitter en modifierad synål vilket funkar perfekt och utan risk för tapp eller tråkigheter. Med alla bitar på som nu, så klarar den mastiga armar uppåt 21 cm.

Kommer med box och original AD-folder, samt kvitto på trycktest som dessvärre inte är daterat så ganska värdelöst men enl förre ägaren ska det ha gjorts i samband med batteribyte för ca ett år sedan men som sagt, garanteras icke!

Klockan fungerar perfekt och är svincool! Att den är 40 mm bred och lätt som en fis, då den är gjord i titan behöver knappast nämnas hoppas jag. :)

10999:- ok, vi säger 10k INK ev frakt! Byten kan vara intressanta. Gott om ref finnes i goodguy-tråden.

Returpolicy: Enligt överenskommelse.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Tjääna!
 
Topp