• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling rubber samt viklås?

ScubaKing

Audemars
Någon som vet var man till bästa pris (online i Sverige eller utlandet spelar ingen roll) hittar gummi armbandet med hål i och tillhörande viklås till en Breitling dykarmodell?

Även likadant fast ej Breitling original är intressant om någon har tips.

Tack på förhand.
 

svesam

Rolex
Någon som vet var man till bästa pris (online i Sverige eller utlandet spelar ingen roll) hittar gummi armbandet med hål i och tillhörande viklås till en Breitling dykarmodell?

Även likadant fast ej Breitling original är intressant om någon har tips.

Tack på förhand.

Apdyrt (viklåset alltså, gummit är billigt...) vart än du köper det så det är lika bra att gå till din närmaste AD och slanta upp :)
 

Flow

KS Explorers Club
2-Faktor
Om jag inte minns fel kostar gummit 600 kr och viklåset ca 2500 på Klockmäster Globen. Borde kosta samma hos alla AD.
Ligger priset fortfarande där? Jag har fått ett erbjudande på 3200 kr för nytt pro III gummi + mint clasp. Tänker eftersom de är ett år senare nu? Om priset fortfarande ligger runt 600 för gummit och 2500 för clasp så är de till och med billigare för mig att köpa nytt.
 

carlanton

Audemars
Ligger priset fortfarande där? Jag har fått ett erbjudande på 3200 kr för nytt pro III gummi + mint clasp. Tänker eftersom de är ett år senare nu? Om priset fortfarande ligger runt 600 för gummit och 2500 för clasp så är de till och med billigare för mig att köpa nytt.

Tror de är väldigt mycket dyrare nu.
 
Topp