• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Breitling SA mot Omega SMPO

Xaero

Omega
God dagens!

Jag har en Breitling Super Avenger ref. A1337011.A660 som jag tycker väldigt mycket om. Mitt exemplar på bild nedan. Nu är jag sugen på en icke kronograf och har tittat på Omega Seamaster Planet Ocean XL ref 232.30.46.21.01.001 (På bild nedan) och tänkte kolla om det är någon som är intresserad av ett byte rakt av?

Min Breitling SA är utplockad sommaren 2014 och har gott om garanti kvar. Modellen utgick 2011 och är hyffsat svår att få tag på idag. Nypriset var 47.000.- och med inbyte gjort när jag köpte den har jag kontantkvitto för 40.000 på klockan.

Skicket är mycket bra och har inga hack eller skavanker utöver normalt slitage på länken och spännet från skrivbordsskav. Klockan är komplett med yttre och inre box, liten läderbox, alla certifikat samt det nya digitala Breitling garantikortet.

Min Breitling och Omegan jag tittar på har samma butikspris och i stort sett samma pris på begagnatmarknaden, så jag vill föreslå ett byte rakt över mot en Omega i samma skick och ålder. Kan dock vara intresserad av andra Omega PO's, posta en bild och kom med förslag!

Byte sker vid personligt möte på AD i Malmö, där jag står för eventuell avgift för äkthetsintyg av båda klockorna. Om du är intresserad av ett byte så kan du skicka mig ett PM för telefonnummer.

Erbjuder inget återbyte eller återköp vid F2F affär.

Tack för visat intresse.

breitling-sa.jpg

232.30.46.21.01.001.jpg
 
Topp