• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Skyland Avenger Blacksteel L.E.

john b

Rolex
Hej!

Jag säljer min coola Breitling i blacksteel-utförande.
Det är den första Blacksteelklockan som Breitling släppte. Och den överlägset snyggaste enligt mig.
Den är limiterad till 2000 ex.

Det är en Skyland Avenger. Alltså är den stor men inte grotesk. Sitter bra på handleden och det mjuka gummit håller den bekvämt på plats.

Klockan är i mycket bra skick. DLC-ytan har enstaka småmärken som är svåra att få med på bild. Ingenstans syns någon stål så de minimala märkena är mer som nedpressningar i DLC-ytan än egentliga repor. Vg se bilder. Glaset och den fantastiska AR-behandlingen utan repor.
På min arm går klockan plus 4 sekunder per dygn.

Det är ett komplett fullsett med massa papper och booklets.
Lite småmärken på ytterboxen. Det innersta resefodralet är rätt slitet av någon anledning.

Klockan är köpt i butik juni 2009.

Billigaste jag sett på chrono24 för denna är 31000 så jag lägger mig en bra bit under. 26000 inkl rekad frakt är priset. Inga byten tack.
Upphämtning hos mig i Göteborg premieras.
Vid distansaffär kan klockan skickas tillbaka inom ett dygn efter uthämtning no questions asked. Pengar tillbaka när jag fått tillbaka klockan i samma skick som den lämnade mig.
Ingen retur vid F2F-affär.

Bilder (Vg ursäkta att det är lite ludd på ffa bandet):

a.jpg


b.jpg


c.jpg


d.jpg


e.jpg


f.jpg


g.jpg


h.jpg


j.jpg


i.jpg
 
Topp