• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Breitling Skyland Black Steel (99,9% mint)

Jag gör en ny annons med ett par nya mer rättvisande bilder.
I den gamla annonsen tycker jag inte att klockans fantastiska finish gör sig rättvisa.

Klockan ser i vissa ljus nästan sidenmatt/svart ut, och i ett annat ljus ser den helt matt mörkgrå ut.
Finishen och detaljerna är helt otroliga, och ju längre man studerar klockan desto fler små snygga detaljer upptäcker man.

Breitling-logon på sidan av vridringen strax ovanför "55" är en tjusig liten detalj, och linjerna som avgränsar mittdelen av kronograferna beroende på hur ljuset faller på tavlan är en annan.


Klockan mäter 44mm, men den känns betydligt mindre då luggarna är relativt korta. Den sitter på ett gummi (Breitling Original), men jag skickar med två oanvända PVD-Naton. Jag har lite snabbt provat dit natoremmarna, men jag tror att dom kan vara i tjockaste laget för den här klockan, men om man arbetar lite med det så kanske man kan få dit dom.

Klockan är uttagen på Bergströms Ur 2008 och den är typ helt felfri bortsett från en minimal "prick" vid "55" på vridringen. Titta på bilderna där jag försöker att peka ut den så ser man.

Box (inner + ytter), cert samt originalkvitto (!) finns.

Den har inga repor, inga dings, inga hairlines eller andra skador. Den är typ 99,9% felfri. Breitlings gummi är sjukt skönt, och jag rekommenderar verkligen klockan till den som vill ha en lite tuffare pjäs på armen. :)

Pris: 26 000:-, och inbyte tages. Endast klockor i superskick med box + cert är intressant. Pengar upp och ned går bra. :)

DSC_0715.jpg


DSC_0710.jpg


DSC_0697.jpg


DSC_0700.jpg


DSC_0704.jpg


DSC_0714.jpg


DSC_0711.jpg


DSC_0705.jpg


DSC_0706.jpg


DSC_0724.jpg


DSC_0718.jpg


DSC_0719.jpg


DSC_0720.jpg


DSC_0721.jpg
 
Topp