• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Breitling Super Avenger II (Nya modellen)

Avenger

Breitling
Till salu.

Breitling Super Avenger II (Nya modellen)
Uttagen 2013-10-25, alltså garanti till 2015-10-25. Uttagen utav mig på Breitling Botique New York.
Full set inkl extra länkbitar,putsduk.
Stål samt gummilänk(Blått gummi). Blå tavla.
Jag är enda ägaren.
Kvitto finns.



Klockan har brukats till och från varje dag sedan jag köpte den. Jag kan helt klart konstatera att denna klocka blev lite väl stor för min handled samt att jag känner att jag gör illa åt den i det arbete jag har. Det tar emot att göra sig av med den, men jag anser att den passar lämpligare hos en person som kan bruka den på bästa sätt.
Affär görs upp F2F eller på annat lämpligt ställe.
För denna gedigna pjäs som inte är något för den blyge begär jag nu låga 28.000 Kr vilket är min absoluta smärtgräns

Jag har försökt att få fram alla repor vid fotograferingen. Det ser betydligt värre ut på bilderna än i verkligheten. Efter noggrann inspektion kan man tyda ett minimalt "ding" vid ett utav bandhornen.
 

Bilagor

  • IMG_0327.JPG
    IMG_0327.JPG
    130.5 KB · Visningar: 589
  • IMG_0330.JPG
    IMG_0330.JPG
    106.8 KB · Visningar: 528
  • IMG_0331.JPG
    IMG_0331.JPG
    127.2 KB · Visningar: 558
  • IMG_0333.JPG
    IMG_0333.JPG
    176.5 KB · Visningar: 529
  • IMG_0334.JPG
    IMG_0334.JPG
    175.7 KB · Visningar: 548
  • IMG_0335.JPG
    IMG_0335.JPG
    212.7 KB · Visningar: 534
Topp