• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling SuperOcean Héritage 42 A1732136|BA61|154A PRISBUMP

Allinger

Breitling
Hej klocksnack, det har blivit dags att sälja min SuperOcean Héritage 42mm med grön bezel & svart tavla pga. att göra plats för annat.
Klockan är uttagen juni 2015 hos AD i Stockholm, och har då också garanti kvar i drygt ett halvår. Klockan har blivit använd till vardags så det finns såklart användnings spår på den, men är i allmänt gott skick. Den enda skavanken värd att påpeka är att kl. 9 på bezelen finns det tre så repor som är synliga om man granskar dem noga, dock ingenting som märks vid användning. Kommer självklart som fullset med box, certifikat, instruktions bok mm. Klockan kommer med en komplett mesh länk.

Nypris hos AD 42750:-, mitt pris NYTT PRIS 23500:-. Eventuella möten eller affär kommer ske hos Breitling AD i Stockholm. Kan skicka klockan med REK eller värde efter betalningen har kommit in på mitt konto, ingen retur gäller.

Ett.JPG
Två.JPG
Tre.JPG
Fyra.JPG
Fem.JPG
 
Senast ändrad:
Topp