• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Superocean Heritage 42

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Smekmånaden är över och annat finns eventuellt i kikaren.

Till försäljning är en utomordentligt fin SOH 42 med svart tavla och svart vridring.
Klockan är uttagen i Augusti 2011 hos AD och är väldigt sparsamt använd vilket återspeglar sig i skicket.
Jag kan inte hitta några som helst märken som är något att tala om, någon enstaka hairline men det är så smått att det nästan är kriminellt att ens ta upp det ;)
Klockan har nästan uteslutande burits på läderrem så därför är meshet mer eller mindre som nytt.

Alla boxar och papper följer med, även den vita ytterboxen i papper om det nu är någon som skulle tycka den är kul :)













Prislappen är 19.500:- om den hämtas i Halmstad-trakten annars lite mer beroende på frakt.
Priset är med mesharmbandet.
Skulle man även vilja köpa till ett bättre begagnat original ljusbrunt kalvläder med blankpolerat Breitling-spänne så vill jag ha en tusing till.

Trevliga byten kan alltid vara aktuellt men denna gången enbart neråt eller till lika värde.
Vintage är jättekul men inte något jag brinner för.

Tack för annonsplats och visat intresse!

V
 
Topp