• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Breitling SuperOcean II 44mm

bartoldous

Cartier
Inkl allt, box, papper etc.. Pm!

tänkte ett tag att bjuda ut min breitling 44 mm till försäljning på ett ocean racer strap.haft det endast 2 veckor men ångrar mig mer och mer när jag tittar på uret. kan inte utan att fundera varför detta ur är så underskattat ? breitling har ett rykte att vara alltför plottriga men superocean är dj-kligt "clean" och enligt mig ett mycket mycket prisvärt ur. väldigt solit "flawless".önskar dig all lycka med ditt nya ur,jag behåller trots allt mitt då det ger både emotionell lycka och "bang for buck"tror inte du kommer att ångra dig.ursäkta kladd på tråden,kanske skulle detta varit på annan plats (recentioner) men.... :)

mvh

bart/niklas
 
Topp