Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Breitling Transocean Day & Date / Fullset - från 2013. Ny Prisbump

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Dixie, 27 augusti 2014.

1. Dixie
    Trådstartare

Dixie Friends of KS

Från:
    Skåne men bor i Gbg
    Då är det dags att jobba på snurren i windern :D

Klockan som säljes är alltså en Transocean DD från 2013 - fullset (7 månader kvar på garantin). Klockan är riktigt grym på sitt mesh men gör sig även riktigt bra på läder samt diverse tyghistorier. Den är 43mm men bärs något mindre imho.

Boetten är väldigt fattig på hairlines. 2 mikromärken finns varav ett på vänster nedre bandhorn. Detta är ca 1x1mm och syns ytterst lite. Har försökt fånga på bild men svårt. Det andra märket sitter på glasringens underkant rakt under kl 6 och detta har jag inte lyckats fånga på bild alls. Det är mindre än det första. Dessa två märken är två märken som jag verkligen inte bryr mig om i det dagliga bärandet.

Klockan kommer på det riktigt grymma originalmeshet vars viklås bär tecken på användning iform av de vanliga desk diven.

Mer finns att läsa i recensionen jag gjort tidigare i år. Där finns även fler bilder.
    http://klocksnack.se/threads/breitling-transocean-day-date.27563/

Finns några ref om mig här http://klocksnack.se/threads/dixie.10923/

Listpris hos AD 47200r, uret.se tar 40395kr...
    Jag hade tänkt mig 28,5k vilket inkluderar rek. frakt... Nu även bytesintresserad och då mot Rolex Exp 1 och 2. Pengar upp ned funkar det med
    I nya returpolicyns namn så går det såklart att returnera klockan inom 2 dagar om den inte motsvarade beskrivningen (inte för att man inte "klickade"). Den som skickar står för den rekade frakten. Då har klockan självklart inte fått några nya märken/dings/kalla det va du vill. Frågor, förslag mm tas gladeligen emot i PM
    Jag finns den närmsta tiden på resande fot och kan sluta upp för f2f i Stockholm, Norrköping och Göteborg beroende på vecka och veckodag.

Ha en bra dag

Jag har försökt att vinkla boetten så att märket syns så mycket det går. Det ser verkligen mycket värre ut på denna sjukt inzoomade bilden än i verkligheten.

Avslutningsvis vill jag säga...

Maxim, Jerico, fretig och 13 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps