Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Bremont U2 DLC

Diskussion i 'Diskussion' startad av Crowolf, 25 februari 2013.

1. Crowolf

Crowolf Guest

Wööööööööw! Vänta nu ett tag. Jag har i min enfald och i mitt dömande sinne aldrig tittat på Bremont. Har gått mig totalt förbi då jag, p.g.a det dressiga namnet, haft för mig att det är kostymklockor från Frankrike elller kanske Swiss.
    Så får jag av en slump se denna lyx-beater och blir kär.

Oj oj oj.....

Bifogade filer:

2. Wi

Wi The Insideman

Från:
    Stockholm
    mer info..Finns vart att köpa, till vilken prisklass och vad är det för hjärta?
    Ser spännande ut, gillar kronorna

3. Crowolf

Crowolf Guest

Modifierad ETA upphängd i nån patentare som gör att de ska tåla väldigt mycket (gjord för stridspiloter). Kolla Bremont.com. Tror de ligger på 25-30k.

4. berg35

berg35 Bonde

Jag har också ett stort intresse för Bremont. Tyvärr tror jag man får söka sig utanför Sveriges gränser för att hitta någon AD. jag vet att en del personer påpekar att det är säkert bra klockor men för dyra för att vara modifierade standardverk och för lite historik. Själv tycker jag att de är riktigt intressanta och hoppas att jag snart ska få chansen att klämma på någon av deras modeller.

5. Crowolf

Crowolf Guest

Så sägs det om t.ex Tudor oxå. Sen får man ju se till finish, kvalitet på boett etc etc. Bremont verkar ju vara extremt välbyggda om man ska lita på recensioner osv.
    Vill klämma.....KLÄMMA. :D

6. berg35

berg35 Bonde

Jag kan bara hålla med...

7. carlanton

carlanton Biskop

Om någon är i London nästa månad kanske man kan köra en mini-GTG på Bremonts boutique.

8. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Det dyker upp en del Bremont på tz-uk...fan vet om man inte ska slå till på en, bara för att få testa. De är rätt coola.

9. Crowolf

Crowolf Guest

I wish!

10. Crowolf

Crowolf Guest

Gör det..så kommer jag att smussla undan den i det värsta illutionist-trick världen skådat på nån gtg.... :D

Mårtenssons ur Brookfield