• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daedalus

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sålt till denne herre utan något som helst problem. Riktigt trevlig och betalning på plats inom ett par minter, en klockren Goodguy!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag har sålt en Omega Seamaster till denne herre. Betalningen gick snabbt och affären gick mycket smidigt. 100% Goodguy!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Köpte ett ur av herrn i fråga igår. Trots att jag var skitjobbig och ville ha det NU så lackade han inte ur utan tog en extra prommis för att hinna skicka det. När det kom var det snyggt packat och exakt i skick enligt uppgift.

Bra pôjk!
 

Arvin

Omega
2-Faktor
Köpte en Certina av Broderjimmy, mycket bra packat och skicket var som förväntat.
Inga konstigheter 100% Goodguy i min bok!
 

Henry Morgan

Breitling
Köpte en klockan av Jimmy, kom fram förvånansvärt snabbt för att komma från fjärran Holland. Smidig och snabb affär med en trevlig herre som besvarade alla frågor! Rekommenderas starkt!
 

FTPA

Omega
Köpte en klocka av Jimmy och är väldigt nöjd med affären. Han var väldigt flexibel, gav snabba svar och var alltid väldigt trevlig. Skulle defenitivt göra affärer med Jimmy igen. Gooduy till 100%
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Köpte en klocka på distans av Broderjimmy.
Trevlig dialog och klockan gick iväg på posten så fort jag hade swishat!

Snabb och smidig affär helt enkelt :)
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka på distans 20-30k av @Broderjimmy och mkt trevlig på pm och ärlig till 100% av skick (klockan var i bättre skick än väntat) posta klockan samma dag som jag swisha. 100%GG
 

Perro

Omega
Köpt min första mekaniska klocka av @Broderjimmy och väldigt trevligt bemötande och smidig affär. Rekommenderar verkligen, även till de som kanske inte är så erfarna med det här tidigare :)
 

Sicko

Cartier
Köpte klocka på distans av herren. Allt från start till slut gick supersmidigt och proffsigt till. En toppensäljare helt enkelt! Rekommenderas till 100%!
 
Topp