• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Brukar ni ibland anstränga er extra för att fota er klocka på lite obekväma ställen?

Anstränger du dig lite extra för att fota klockan?

  • Ja, alltför ofta.

    Röster: 46 29.5%
  • Ja ibland.

    Röster: 77 49.4%
  • Nej.

    Röster: 33 21.2%

  • Totala väljare
    156

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Gillar vattenbilderna och ser fram emot med glädje basejumpbilderna ;)

Extra plus att det var aqualanden som fick vara med och i sitt rätt element.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Kör brandbil (dock inte skarpt).

image.jpg
 

Frosse

Cartier
Händer flera gånger i veckan. Ofta tittar tjejen på mig som om jag vore sjuk i huvudet och suckar haha. Äh.

Haters gonna hate.
 

Dr Stein

Cartier
Svårt att hinna fota klockan mellan allt jobb och småbarnsskötsel. Blir mest fotograferande i bilen på väg hem. I 90 km/h....
 

Jonte73

Audemars
Har varit utanför Sala och släckt idag. Inget obekvämt med den bilden kanske, men när vi ändå har brandmannatema i tråden så! :p
image.jpg


Bjuder på en halvdålig back flip från bryggan härom dagen också. Tagit en frame från video, så upplösningen är inte bäst..

image.jpg

image.jpg
Vad i helvete ! Barbröstat i bakrunden .
Vart är åker man ? ;)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Händer lite då och då. Nu senast badade jag (med risk för att tappa den) iPhonen för att kunna ta läckra vattenbilder.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Några fler bilder som är lite för överarbetade för att vara sunt.
Matchat jeans med klockor och tar kort samt lägger ut på WorldWideWeb:
IMG_1543.JPG

Tänkte redan på planet till Paris att jag skulle beställa en espresso och en eclair och lägga klocka på fatet:
IMG_1649.JPG

Tar mig tid att ta av klockan arrangera den vid seabreams och bläckfisk, ta ett sjukligt antal skott medans gästerna väntar på mat:
IMG_1957.jpg

Bygger med sandleksaker, får sand under bezel och i länk så att jag måste plocka isär och rengöra. Plåtar givetvis också när jag plockat av bezel men hittar inte den bilden:
IMG_2011.JPG

Lägger lite avslappnat av mig dykarklockan vid filékniven, aborren och tar kort samt postar på nätet:
IMG_2198.JPG
 
Topp