• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Brutal gladiator breitling..

Marquise

Omega
Goddag.

Jag har kommit över en Breitling som ser ut att ha varit vid världens ände och tillbaka, jag vet inte om den är Original eller om det är skräp. Någon som kan ge mig någon information alls om detta ur?

Screen_Shot_2015_03_04_at_15_40_44.png



Screen_Shot_2015_03_04_at_15_42_09.png
 
  • Like
Reactions: Ako

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Herreminje :) Jag skulle gissa på att den är skräp. Har svårt att tänka mig att metallen skulle reagera så där på en äkta. Har dock dålig koll på Breitling. Fungerar den, och var hittar man en sån?
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Om den är äkta så är den super ...

Isåfall så kan jag vara spekulant...
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Inte skulle väl Breitling köra "stainless steel back" på en så pass ny klocka? (90-tal?) Dålig på Breitling, men håller med Erik1 att sub-dialsen ser lite konstiga ut.
 

Marquise

Omega
Ingen aning, fick en låda från ett dödsbo med saker där jag fan denne. Låter inte som att de skulle vara the real deal dock, men jag vill var säker.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Stenfejk, subdialsen är helt fel. Det finns mängder av andra tells men det räcker med ett fel för att konstatera fejk.
 
Topp