• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bu eller bä: doxa

Mattan

Panerai
Kan inte bestämma mig för om det här gummit rockar på den här klockan, åsikter?
image.jpg
image.jpg
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Snyggt. Har ett liknande på min senaste dykare. Beställde även ett orange gummi från Royalstrap. Blir nog snyggt till sommaren. Skulle nog sitta som en smäck även på Doxan :)
 

KMS

Rolex
Klockan rockar stenhårt i alla fall! Gummit funkar OK. Orange isofrane, mesh, BOR, kanske funkar lite bättre:). Smaksak som sagt.
 

Mattan

Panerai
Har funderat på ett bor men originalen är så dyra, ett isofrane kanske man skulle prova.mesh är inte min grej men det hade säkert sett bra ut.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Funkar! Gillar också att det smalnar av, som @Dalamo precis nämnde. Vad är det för band och var köpar man det?
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Rockar hårt! Ser bra ut. Du skulle kunna prova ett armband i samma färg som tavlan, kanske skulle fungera. Om inte annat bli en väldigt färgglad sommar klocka.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Det ser gammalt och fult ut, så visst fungerar det! Har dock väldigt svårt för band som är bredare än vid bandinfästningen.
 

Mattan

Panerai
Tack för alla åsikter, blir mer och mer nöjd med detta så det får nog sitta på, iaf tills jag skaffar ett tidsenligt BOR.
 
Topp